.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارق به عنف در نکا
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارق به عنف کیف زن میانسال در این شهرستان خبر داد.
دستگیری سارق به عنف در نکا

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی تماس زنی میانسال با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف کیف در شهرستان نکا، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیه پرونده و بازبینی دوربین‌های مدار بسته که مردی با سر و صورت پوشیده با تهدید چاقو کیف زن را زورگیری و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و سرنخ‌های موجود تحقیقات میدانی گسترده‌ای را از ساعات اولیه سرقت آغاز و در نهایت با سرنخ‌های بدست آمده به فردی ۳۶ ساله مظنون، وی را تحت نظر و تعقیب قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی سرانجام، محل سکونت متهم را شناسایی در اقدامی ضربتی و غالگیرانه دستگیر وبلافاصله پس از دستگیری به جرم خود اعتراف، اموال مسروقه کشف وبه مالباخته تحویل گردید.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان خواست آموزش‌های پلیس درپیشگیری از انواع سرقت راجدی گرفته واز تردد در مکان‌های خلوت وتاریک خود داری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.